tips ?

hej alla !
ja behöver lite tips och idéer på vad ja ska skriva om på bloggen, så ni får jätte gärna komma med allt som kommer upp i erat huvud :D och sen på sommarlovet så kommer det upp lite mer bilder, tävlingar, texter och tankar m.m (: så till sommarlovet så kommer bloggen vara under full uppdatering (y)

och så är det så att ja behöver tips på hur ja kan se ut i helgen, för min mamma en så länge kan fota mig, men ja har inget att ha på mig :/
kom med ideér och förslag, tar emot alla ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

vit klänning elr din gröna skulle också passa bra (y)

puss och kram <3333

2011-05-10 @ 10:52:43
Postat av: Anonym

en vit klänning elr din gröna klänning den du hade på skol avslutningen :D (y)



puss och kram <3

2011-05-10 @ 10:54:08
Postat av: ämmäh <3

ah, hade tänkt min gröna elr att ja åker och köper en klänning :D

får se (:

2011-05-10 @ 11:22:49
URL: http://ponnistar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0