dålig uppdatering

hejjalla!
sorry för dålig uppdate men det är så att ja inte har haft så mycket ork att skriva i bloggen nu på ett tag men nu ska det bli ändring på det (:
just nu sitter ja hemma hos pappa i soffan, blev ingen skola idag heller, ja var så nära ja satta mig i bilen men det gick inte och emme hann inte ta diskutionen med mig. så, så va det med det. och nu sitter ja som sagt i soffan. ja tror idag så har ja pratar med vendela tre gånger, elr två vet inte (x
men det är lite roligare iaf än att sitta och göra ingenting. har nemligen inte så mycket skolgrejer hemma :/ 
har gjort klart alla, och så väntar ja på ett sms elr telefon samtal av min fröken, så ja vet vad ja kan jobba med. har läst lite i "alla kungens hästar" väldigt bra, den rekomendrar ja starkt att ni ska läsa (;
och så håller ja på med att ladda upp lite bilder på stablewest, det är bara för att ja inte har något att göra.
justde innan ja glömmer det igen!
vecka 19 så kommer ja starta ett projekt som ja ska hålla på med i fyra veckor och de kommer handla om hur olika djur komminucerar och projektet kommer ja inte vissa för någon kanske bara mamma, pappa och fröken. men iaf jag behöver några som ställer upp med att svara på frågor som ni får av mig. det kommer inte vara så svåra frågor elr ja tycker inte dom e svåra att svar på men det är lite om hur ni tänker och så. men om ni skulle vilja ställa upp på detta så e det vara att lägga en kommentar här på bloggen och då får ni svar på tre kategorier ; människokommunikation, djurkommunikation och hästkommunikation. dom här tre kategorierna kommer få frågor om. därför ja har valt dom här är att ja vill väldigt gärna titta närmare på hur människor tror att vi komminucerar och så. ni som kommer delta i detta får mer info. men lägg en kommentar på bloggen så skriver ni vilken kategori ni vill ha frågor om ni kan ta alla tre men om ni vill ha en speciell så skriv vilken och sen så skriver ni en e-post som ja kan mejla er på elr så skriver ni ett mejl till mig om att ni vill delta i detta projekt och min e-post adress e :
[email protected] ditt kan ni skicka också. elr så skickar ni ett pm till mig på någon av mina bilddagböcker : ponniebus elr stablewest (;
ja tar emot så många människor som helst så det är bara att höra av er (:

pussar och kramar - emme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0