dålig dag :/

hej alla !
det blir inte ett så långt inlägg nu för ja ska plugga.
men ja ska bara berätta om min jävla skit dag ...
det börjar med att jag går upp ca kl 7 sen så äter ja och allt är frid och fröjd men ja kände att det var något som skulle gå fel.
men ja viste inte vad...
men sen så när ja skullle gå ner till centrum där lena skulle hämta mig så precis inna ja skulle gå så blev min mage fuckt up -.- och sen så skulle mitt buss också försvina som ja precis hade lagt ner i min väska. gissa vart ja hitt den ?;ss
under min säng ;ss ;oo
det va lite läskigt ...
men sen när ja kom iväg lite försent och utan busskort desutom så gick ja jätte snabbt så hon inte skulle få vänta. min ångest var ju hög men ja tänkte att den kommer gå över när jag kommer till skolan. för det brukar den när det är "skol" ångest elr vad man ska kalla den.
men det skulle ju snabbt förändras till en toppad ångest attack ... för när jag kommer ner till centrum så ser ja inte att hon där ändå var ja ca en kvart, 20 min försenad så ja trodde ju hon hade åkt men ja smsa henne och fråga vart hon var. jag fick inget svar ... så ja stanna ca en kvart sen så ger ja upp och går hem. sen när ja har varit hemme en liten stund så smsar hon och sa att hon var i centrum nu. ja tänkte bara, waaht ? tror hon att ja kommer nu ? ja smsa och sa att ja gick hem. och så smsa vi lite sen så ringer hon mig men ja hade inte mobilen i närheten och sen så kollar ja telefon svararen och då säger hon att om ja berättar vägen hem till mig så kan vi åka upp till stallet och kolla på santana och så. och det var  typ för att avleda ångesten. jag sa ju JA då för att ja vill jätte gärna gå i skolan och så vill ja jätte gärna träffa min häst (y)
men när hon kommer hem till mig och ja sätter mig i bilen och sen så när vi börjar åka så frågar ja vart ska vi ?
hon bah : till skolan. ja täntke jävla bitch!! hon lura mig. tror hon att ja mår bättre av attt bli lurad ?
så jag fick ju en ännu mer ångest. så nu hade min ånggest utvecklats till ah, vet inte vad man ska kalla den.
men när ja får den så känns det som om hela min kropp får kramp elr den får det, hela kroppen gör ont, sen så kan ja må illa, svima, spy , få en sån otrolig huvud värk ... :( det är inte roligt ...
den smärtan som hela min kropp, sinne, hjärna allt ger den är stark och det är jätte jobbigt att kämpa emot den. det är lixom tusen saker som kämpar för att få mig må dåligt och att ångesten ska ta över kontrollen. och så är det bara lilla ja som finns någon stans i min lilla hjärna. det är bara en som kämpar mot sig själv. det är svårt att förklara. den smärtan som blir den gör så att ja kan ha ont i min kropp jätte länge.
som nu, min ångest har lugnat ner sig men ja har jätte ont i min rygg, då menar ja inte rygg värk utan SMÄRTA !!! men efter ja har varit hos kuratorn så blir inget bättre och ja känner att ja mår illa, huvudvärk, ont i kroppen m.m.
vi prova massa avslappnade saker men det funka inte... så vi kom överens att ja skulle gå hem. och när ja kommer ut från kuratorn så står elin och klara utan för och dom tror ju att ja ska vara i skolan, och sen så smsar elin och frågar vart ja va och då sa ja att ja var på väg hem och då blir hon typ jätte sur ... :(
men vad ska ja göra ? ska ja gå runt med den smärtan kanske, svima, spy, DÖ på skolan då elr ? nää.
men nu måste ja dra för att emme kommer hem snart och hon får inte se att ja har suttit framför datan ... så
puss och kram (L)

älskar er.

// emme


älskade lilla häst (L)
snart är vi inte kvar i denna skit hålan.
snart är vi ute på otroliga äventyr ! (y)

älskar dig över hela mitt hjärta ! (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

emelie, tror du seriös att jag blir jätte arg på dig??

jag blir trött på dig för jag vet att du klarar mer. och när jag försöker hjälpa mig så vill du inte ha hjälp. känns som om du tror att det är bara dig det drabbar när du inte är i skolan. men så är det inte! jag bryr mig för mkt om dig för att bara kunna skita i att du inte är i skolan och att du inte mår bra!

puss och kram elin <3

skriv typ svaret på fb eller något

2011-05-21 @ 19:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0