dagen i stallet (y)

hej alla !
ja har lite brottom för ja har min lilla syster bervid mig som sitter och tjatar på mig om att vi ska se på film nu (;
vi ska se "hipp hipp hora." 
men det var inte de ja skulle säga nu ... (a) 
ja skulle berätta om dagen i stallet :D 
det börjar med att någon preson som heter VENDELA ! kommer och väcker mig kl halv nio på morgongen ... ;ss 
huu, jobbigt ... 
sen så sitter vi och pratar och ja fick mina bilder som sedan kommer upp. och sen så drog vi till dressyr tävlingen och fota lite. sen så drog ja hem till mig och hon hem till sig. sen så fick ja ett sms om att hästanra skulle skos tidigt imon så då var ja tvungen att åka upp tilll stallet. det var ju inget problem med det, men de regna ... :( men det gör inget för ja fick ju träffa min underbara ponny (L)
och när ja kom till hagen så tog ja med min ponny och mitt pick o pack. vi träna lite på att stanna och så idag medans vi gick till stallet (y) gick jätte bra, sen när vi kom till stallet så tog ja på han en rep grimma och så gick ja ut och öva på att flytta bakdelen och framdelen m.m. han lyssna jätte bra men egentligen så ville han barar ut till lotus så då fick han gå ut ditt (;
efter det så mocka ja och fyllde vatten och sen så gick ja hem. det var en kort dag i stallet men en härlig (Y)
men nu måste ja dra för min lilla syster är lite otolig ^^
puss och kram (L)

// emme



                                       JENNIE ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0