provridning :D

hej alla <3
idag så var det en som prov red santana vill bara till äga att han inte är tillsalu utan att ja behöver en medryttare till han, pga att ja ligger så jävla mycket efter i skolan -.- och ja vill inte att han ska känna att ja stressar med han :/ så då blir det en till medryttare, hoppas det går bra denna gången :) han alltid typ jagat iväg alla, hehhhee ^^(a) men ja e rädd om min häst <3 han är ju min älskade bäbis ponny (L)
men om vi ska hålla oss till ämnet då, så allt gick bra, ja var lite stresad eftersom ja e lite elr ah, mycket rädd för människor, hmm, men tar mer om det sen. men först red ja i min DRESSYR SADEL OCH DESSYR TRÄNSET ja fick av vendela ;oo det var hemskt att rida i den på något sätt ?... det känndes så konsigt, så ja fick rida western i den det gick ju lite sådär, hahhaa, kunde inte sitta i traven, kunde inte ens göra lätt sitts, elr nu va det heter x) hahhaha, kände mig som ett ufo som hade hamnat på fel ställle, hahahahha ^^ men allt alltså bra, fick bara lite panik i början men det gick över :) hon som prov red var jätte duktig, bara att hon var lite hord i handen men det var ju första gången hon red så ja kan faktisr förstå henne lite. men det hon inte viste var att ja kollar inte om hon rider snyggt utan ja kollar mer hur hon hanterar santana och hur han funkar med henne, ja bryr mig inte om hästen går upp med huvudet första gången, det gjorde santana med mig, han gick jätte fult första gången ja red han, hade förut bara ridit på små snälla isisar på ridskolan och sen så hoppa ja upp på ett arabiskt fullblod x) men det blev ja och han och alla problem vi har haft, men ja var inte rädd ja viste att bättre tider kommer ;) och det gjorde det också och det är därför ja inte bryr mig första gången någon rider han, kollar som sagt hur dom funkar ihop :D
efter hon hade ridit, så gick vi en liten runda elr ah, vi skulle gå en men ja fråga om hon ville rida på ängen ist för i hagen så är det bara uppförsbakar och det är ju inte så lätt att rida "fint" då. så hon red lite på ängen sen så gick vi in och borsta santana och sen så fråga ja lite saker och det var lite oväntade svar men ja accepterar dom :) och dom svaren var inte dåliga, elr bra, dom var inte heller rätt elr fel. ett utav svaren var att hon aldrig hade longerat pga att hon inte hade fått av dom som ägde dom hästarna som hon hade ridit, så det fick hon testa, för att var första gången så var hon jätte duktig :) hon behöver bara öva lite till sen så sitter det ;) men hon var verkligen duktig :D och efter dom hade åkt så lekt ja och santana lite i hagen (a) det gick supper bra tycker ja, först longera ja lite till, bara bytte lite varv och gjorde inkalningar och så och sen så fick vi busa runt lite löst, det var supper kul (a) ^^
han var supper snabb så ja fick springa som en idiot, hahahha ^^ men i början var det lite "huu, så tråkigt, men jaja, det får la gå bra" men sen så blev det bus ;) min underbara ponny <3
men ja måste nu så puss och kram <3

// emme


ja och santana - så jävla bäst e vi (L)

busbus ^^

du är min ängle utan vingar, du är den som får mig att leva <3

älskar bilden på något sätt x) i love u my beautiful horse <3 

i love u to the end <3 

för världen är du bara någon, för mig är du hela världen !<3
utan dig hade inte ja varit något <3,
- tack älsklign för att du finns i mitt liv och ja i ditt (L)
 

Kommentarer
Postat av: Nattah

så söta ni är tsm :)<3

2011-05-01 @ 11:51:58
URL: http://hoppspecial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0