nu kommer bilderna som jag har lovat!

heyy alla !
jag vet att jag inte har varit så uppdaterad nu på sistonde,
och detta beror på att det inte har funnits någon tid :(
men nu kommer en snabbis sammanfattning om min helg ;)

Fredag: pappa kom och hämta mig och nattah vi åkte hem till gråbo, vi tog en snabbis förbi hästen snacka om han var glad att se mig.
han gnägga när jag sa hans namn :'D det känndes som om jag hade varit borta en evighet :(
efter att jag hade pussat och kramat santana så drog vi oss hem till mamma och sov över där en natt.

Lördag: sen på lördagen så var det ju påsk och då skulle mammas pojkvän komma och hälsa på och han hade med sig sin mamma. så vi fick träffa henne sen så åt vi lite mat sen så drog vi hem till pappa och hade huset för oss själva, för pappa, emelie.k (pappas tjej) och jennie var och åt mat hos emelies föräldrar. så vi hade ff, vi grilla lite kolla film och åt godis :D

Söndag: sen så söndagen så ah, va gjorde vi då? - jo vi åkte till allum en snabbis på morgonen sen så drog vi till stallet och red lite :D skulle blivit lite fotande med kameran men mina minneskort skulle ju börja cpa -.- så vi fick fota med min tööööggga iphone ... och bilder fårn den dagen kommer senare :D

Måndag: idag skulle nattah åka hem ... det var tråkigt menmen, vi får ses snart igen :)
sen efter det så skulle hela dagen bli bajs menmen, sånt får man ju leva med. sen åkte ja till mamma och ska vara där en vecka. och det ska bil roligt :D

puss och kram - emme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0