dagens planering (27/4)

idag hade jag tänkt att rida ut lite, rida i western sadel och rep grimma men det är det att jag funderar på om jag ska rida i hagen och testa rida helt löst i hals ring ? :)
jag vet inte men iaf, ja åker upp till stallet runt tolv, 1 för jag ska äta och så ska jag smsa min fröken och kolla lite grejer. och så ska jag göra lite avslappning.

men jag ska börja med att ta in santana göra en riktig ordentlig borstning och så ska jag ta ut flätorna i hans man och sen så ska jag göra nya. sen så ska ja sätta på han halsringen och så ska jag ha repgrimman på och ett ledrep. för det är typ första gången jag gör detta på "riktigt" på santana. men jag ska rida i hagen, sen så ska ja släppa han lös och så ska vi leka och träna lite. sen efter det så ska jag rida ut lite tror jag för det känns som om det var så länge sen. och så ska jag mocka, fylla hö och så ska ja blötta ner hans man och göra nya flättor i den ;) så att den vääxer :D
så här ser nog dagen ut idag, men ni får gärna komma med tips på vad jag ska träna ;)

pus och kram

// emme


Kommentarer
Postat av: ewelina

tack så mycket vännen :)

2011-04-27 @ 15:50:30
URL: http://hundratjugofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0