4 månader ;oo

heyy alla.
det blev ingen skola idag heller :/ jag tror inte att jag har varit i skolan på ca tre veckor nu och så har jag inte varit i skolan under påsk lovet. så det blir ca en månad som jag inte har varit i skolan. snacka om att jag ligger lite efter. menmen, vad ska jag göra. jag kan inte hjälpa att jag har dom problem jag har. men nu har jag snackat med kuratorn och nu ska ja inte få redovisa något på hela tiden kavr tills sommarlovet. det är skönt, få det lite lättare att gå till skolan. och så ska ja få hämnting på måndagar, och så ska jag ta bussen som går 07.25 ist för 08.57. det är också lite skönt, att komma till skolan få en macka och sen bara sitta inne och koppla av lite innan alla människor kommer.
men nu ska jag inte babla så mycket om mitt liv, för jag ska göra ett annat inlägg om hur min träning med santana ser ut idag.
känner att jag behöver komma upp till stallet och koppla av lite och känna att ingen kan störa mig.

så hejdå för en liten stund ;)

puss och kram

// emme



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0